Ласкаво просимо Вас до нас в бібліотеку. Відвідайте, не пошкодуєте!

середу, 17 травня 2017 р.

Мати – символ добра на землі


 12 травня  в районному історичному музеї  для слухачів Університету третього віку відбувся захід – літературно-музична композиція присвячена Дню матері.
Л.М.Гордович, завідуюча відділом обслуговування поздоровила всіх присутніх з святом, розповіла історію відзначення цього свята, зачитала вірші про маму відомих українських поетів. Присутні чоловіки вітали жінок квітами.
О.І.Матковський, слухач Університету третього віку читав свої вірші про жінок, матерів.
Ю.П.Бурим, директор районного історичного музею показав відео кліпи українських співаків з піснями про матір.
Учасники художньої самодіяльності РБК О.І.Донченко і Є.І.Платовський співали пісні посвячені матерям,  а присутні їм підспівували.
За все, що маю, дякую тобі,
За все, що маю і що буду мати…
Ночами сняться зорі голубі
І вишні білі на причілку хати.

Немов  пилину,  світ  мене  крутив,
Ловив  я  мрію  і  мету  високу.
Пробач  мені,  що  тяжко  завинив,  –
Лишив  тебе  на  старість  одиноку.

Та  й  що  я  знав,  коли  із  дому  йшов,
Хіба  я  міг  в  ту  пору  зрозуміти,
Яка  святиня  –  мамина  любов,
Яка  то  мука  –  як  лишають  діти.

Аж  отепер,  як  став  я  батьком  сам
І  час  прийшов  стрічать  і  проводжати,
Я  знаю  ціну  тим  святим  сльозам,
Які  тобі  судилося  спізнати.

Тому  і  сняться  зорі  голубі
І  вишні  білі  на  причілку  хати.
Тому  спішу  подякувать  тобі
За  все,  що  маю  і  що  буду  мати.

                                                      М.Луків
  


Немає коментарів:

Дописати коментар